Kudy k nám?

Kudy k nám?

Freeport najdete na česko-rakouských hranicích, jen pár kilometrů od Znojma.

Máme otevřeno 363 dní v roce, vždy od 10.00–20.00.

Podívejte se na mapu

Freeport Fashion Outlet: tržby v 2015 stouply na 1,5 miliardy

Freeport Fashion Outlet: tržby v 2015 stouply na 1,5 miliardy

Nákupní centrum Freeport Fashion Outlet v loňském roce opět zrychlilo tempo svého růstu, oproti předcházejícímu roku dokonce téměř dvojnásobně. Tržby celého centra, ve kterém si lidé mohou vybrat z více než 250 světových módních značek v 75 obchodech, meziročně narostly přes 15 % na necelých 1,5 miliardy korun. Celkový počet návštěvníků dosáhl v uplynulém roce kolem 1,8 milionu a ve srovnání s předcházejícím obdobím se zvýšil o přibližně 10 %. Do rekonstrukcí, relokací a nových obchodů investovalo centrum vloni zhruba 100 milionů korun.

Zvýšený zájem o nakupování ve Freeportu se projevil mimo jiné díky investicím do infrastruktury a modernizace prodejen, otevírání nových obchodů prémiových značek a v neposlední řadě i dalšímu zvyšování kvality služeb a nákupních zážitků spojených s atraktivními cenovými nabídkami. „Výsledek výrazně předčil naše očekávání, nárůst v tržbách i návštěvnosti byl patrný nejen v prodejně tradičně silných obdobích, ale i v průběhu celého roku. Letos bychom rádi na tento úspěch navázali, proto máme pro naše návštěvníky připravené, vedle osvědčených akcí, také novinky, včetně otevření dalších světově známých značek,“ řekl Jan Procházka, ředitel Freeport Fashion Outlet s tím, že jako první v tomto roce se nově návštěvníkům představí španělská značka Desigual.

Nové obchody světových značek

V minulém roce centrum investovalo do modernizace hned několika obchodů (Tommy Hilfiger, KFC, Geox, Gaudí, Ecco, Lacoste, KFC, Ara, Time Out) a zároveň přibylo i několik nových prodejen mezinárodních značek (Benetton, McGregor a Gaastra, Trespass, Teta, Vermont, Lego Wear, Bonita), v závěru roku se otevřela prodejna Fade, která nabízí luxusní doplňky úspěšných značek Michael Kors, Guess, Pinko a Patrizia Pepe. A nové prodejny se budou otevírat i v letošním roce. „Kromě španělské značky Desigual by do začátku jara mohly přibýt až tři další mezinárodní módní značky,“ uvedl ředitel centra Jan Procházka.

Módní oblečení stoupá v oblibě

Vedle celoročních statistik tržeb a návštěvnosti centra potvrzují rostoucí zájem o značkové oblečení i vybrané nákupní akce. V tomto ohledu si prvenství připsala zářijová nákupní událost roku tzv. Late Night Shopping. Nejúspěšnějším měsícem byl prosinec s tržbami meziročně vyššími o téměř 18 % a návštěvností bezmála o 9 %. V prosinci byl navíc překonán dosavadní měsíční rekord centra v obou klíčových ukazatelích. „Také letos se mohou návštěvníci na celou řadu speciálních slevových událostí, podobně jako u v loni oblíbených Freeport Fridays nebo akcí typu Víkend skandálních slev,“ doplnila marketingová manažerka centra Anna Karásková.

Freeport změnil majitele

V loňském roce se novým vlastníkem outletu stala rakouská holdingová společnost Fashion Outlet Parndorf Beteiligungs-GmbH a novým provozovatelem společnost ROS Retail Outlet Shopping. Nový vlastník má v plánu postupně proměnit Freeport Fashion Outlet v nadregionální nákupní destinaci pro Rakousko a Česko.