Mystery shopping
Průzkum byl zaměřený výhradně na poskytování služeb rakouským návštěvníkům. Záměr uskutečnit toto zkoumání byl prezentován přímo firmou Nielsen na schůzce vedoucích obchodů v lednu tohoto roku. Hodnoceno bylo přivítání zákazníka, následná komunikace, vizuální posouzení prezentace cen, čistota prodejny, celkový dojem. V každém obchodě proběhly během března 2009 tři skryté testy.
Zde je stručné shrnutí:
Nejhůře dopadla první část - pozdrav - zde jsme byli ohodnoceni pouhými 55%. Lépe jsme si vedli v následném dialogu, kde jsme získali 75% ze 100% možných. Skvělého výsledku jsme dosáhli při označení výrobků cenami a prezentací zvláštních slev a akčních nabídek = 93%. Celkový dojem byl hodnocen 69%.
Testy, výsledky jednotlivých obchodů i souhrnný výsledek celého centra byly předány vedoucím obchodů. Na přání Vám rádi přepošleme výsledky vašeho obchodu včetně Prezentace mystery shoppingu, která vám detailně nastíní detaily výzkumu i okomentuje dosažené výsledky.