O značce Puma
Nezbytnou součástí filozofie značky Puma jsou čtyři pilíře: tradice, sportovní výkon, technologická inovace a překonávání překážek. Díky týmové odhodlanosti, se značka Puma stává nejžádanější sport-lifestylovou značkou.
Historie značky Puma
Sportovní značku Puma založil v německém Herzogenaurachu v roce 1948 Rudolf Dassler. Zpočátku se zaměřuje na výrobu obuvi pro fotbalové hráče. Vymýšlí a vyrábí legendární kopačky s výměnnými kolíky, které nesly názvy jako „Super Atom" či „Puma Brasil". Začíná vyrábět sportovní obuv metodou vulkanizace.
V roce 1998 Puma jako první sportovní značka spojila sport a módu. Začíná spolupracovat s návrhářkou Jil Sander a společně uvádějí kolekci obuvi. O tři roky navazuje spolupráci s japonským návrhářem Yasuhito Mihary a vzniká kolekce PUMA Miharayasuhiro. V dalších letech Puma podepisuje smlouvu s italským reprezentačním týmem na čtyři rok a uvádí kolekci obuvi pod značkou Rudolf Dassler, která obsahuje slavné modely, jako například Sprint Logo.
V roce 2004 Puma oznamuje partnerství se slavným návrhářem Philippem Starckem a uzavírá smlouvu s Ferrari Spa. K šedesátému výročí založení představuje Puma kolekci Rudolf Dassler pro jaro a léto 2008. jejíž tváří je topmodelka Irina Lazareanu. Kromě obuvi obsahuje kolekce i oděvy a doplňky. Téhož roku Puma představuje kolekci PUMA Sailing zaměřenou na jachting.
Slavní sportovci ve značce Puma
Josef Barthel z Lucemburska získal v roce 1952 v Helsinkách první zlatou medaili v botách Puma v běhu na 1500 m. O 10 let později se v kopačkách Puma stává Pelé podruhé v řadě mistrem světa. Dalšími sportovci, kteří v botách Puma slavili úspěch, jsou například Martina Navrátilová, Diego Maradona či Boris Becker.